Ритейл
Apple Consulting® для мережевого роздробу надає такі послуги:
- зміна політик управління з метою підвищення оборотності товарного запасу;
- зміна політик управління з метою усунення out-of-stock;
- зміна політик управління з метою скорочення повернень, списань, втрат, браку;
- прискорення товарного потоку;
- підвищення ефективності всього ланцюгу постачання від закупівель до викладення товару на полиці;
- управління асортиментом;
- побудова системи категорійного менеджменту;
- підвищення ефективності процесів Розподільчого центру (РЦ);
- розробка і створення Вирішальної конкурентної переваги для мережевого роздробу;
- розробка заходів щодо підвищення середнього чеку та трафіку в магазини;
- розробка комплексних рішень по збільшенню маржі з 1кв.м торгової площі;
- розробка та впровадження комплексу заходів щодо підвищення термінів окупності об'єктів, що відкриваються;
- впровадження рішень ТОС для ритейлу.
Зв’яжіться з нами для уточнення деталей
Як зрозуміти які зміни необхідні Вашому бізнесу?
Постійні новинки, акції, дисконти, найширший асортимент, красивий і/або зручний дизайн магазину, ввічливий персонал ... Цей перелік можна продовжувати далі. Чого тільки не робить рітейл для збільшення потоку покупців і для їх повторного повернення. Заманити покупця 1 раз в магазин можна і це не складно. А от утримати його - завдання складне, проте дуже вдячне.
Чи достатньо перерахованих вище факторів для того, щоб Ваш покупець повертався саме у Ваш магазин / в Вашу мережу знову і знову? У якому випадку акції, дисконти, і навіть гарний дизайн магазина не мають ніякого сенсу? Тоді, коли товару немає на полиці. Або він є, але термін його придатності добігає кінця. Або він є, і велика кількість фейсів на полиці забита тільки ним. Або він то є, то його немає. Іншими словами, поняття «наявності» товару включає в себе не тільки фізичну присутність на полиці в торговому залі (не в підсобці, не в обліковій системі, не в замовленні постачальнику, а саме на полиці в торговому залі), а й включає в себе поняття «свіжий» та «затребуваний» товар.
Коли у вас на полицях завжди все є, Вашим продавцям не потрібно розтягувати дефіцитний товар по всьому фейсу, щоб замаскувати порожнечі. У Вас немає гострої необхідності щороку «кліщами» витягувати з постачальників нескінченні маркетингові платежі, щоб компенсувати недоотриману маржу. А якщо у Вас при магазинах недостатні складські та підсобні приміщення, Вам не потрібно вивозити палети в торговий зал і перетворювати його на склад, що також негативно впливає на сприйняття споживачем рівня наявності та доступності товару. Зрештою, створення такої системи поповнення та внутрішньої логістики, що забезпечує високу оборотність товару, робить рентабельність бізнесу не менше 20% не такою вже й нереальною.
Таким чином, вимальовується амбітне і стратегічне завдання: створити таку систему управління закупівлями, запасами і поповнення, щоб з одного боку забезпечити високий ступінь постійної наявності затребуваного товару на полицях, а з іншого боку – відсутність повернень і зайвого запасу (нехай він навіть частково фінансується постачальником).
На все вищесказане у Вас напевно виникне внутрішній протест: мовляв, наша справа маленька - замовити товар, всі проблеми викликає постачальник, який не завжди все в повному обсязі довозить і так далі (навіть незважаючи на штрафи). Однак, далеко не все у в руках лише постачальників.
Зверніть увагу на:
- Алгоритми замовлення, які використовуються Вашими категорійними менеджерами, менеджерами відділу закупівель і Вашими ERP-системами.
- Політики циклічності поставок, які Вашою мережею нав'язуються постачальникам (або навпаки). А на кого лягає тягар повернень: на Вашу мережу або на Вашого постачальника?
- Нормативи запасів, які повинні зберігатися у Вас на центральному складі (якщо такий є) і на те, як часто переглядаються дані нормативи і чи дотримуються вони.
- Як Ви використовуєте центральний склад: як «перевалочну базу» і пишаєтесь тим, що до кінця дня там ніколи немає запасу, бо його виштовхнуто в магазини, або як «стратегічне рішення», що повністю нівелює ненадійність постачальників.
А якщо Ви пишаєтеся тим, що взагалі обходитесь без центрального складу і Вам весь товар постачальники возять безпосередньо «на полиці», то тоді нам треба дуже серйозно з Вами поговорити.
Одним словом, половина відповідальності за Service Level (рівень виконання замовлень постачальниками), інколи це навіть 70%, лежить на політиках управління, прийнятих саме у Вашому магазині, у Вашій мережі.
Ми пропонуємо комплексні рішення для рітейлу, основним завданням яких є вибудовування такої системи управління, що заточена на високий рівень наявності затребуваного товару на полицях з високим ступенем його оборотності. Такі рішення в тому числі стосуються зміни ряду процедур, облікових процесів. Також наші рішення передбачають певну систему роботи з постачальниками, щоб поліпшити другу половину відповідальності за Service Level. Результатами таких рішень нерідко є подвоєння, потроєння доходу з кожного квадратного метра торгової площі.
Коли Ваша мережа запровадить такі рішення, ми допоможемо капіталізувати на франчайзингу та розширенні мережі.
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
2002-2024. Всі права захищені