Публікації
Юлія Плієва
Партнер та Генеральний директор, спеціально для Е-xecutive
Накосячил - вибачся та виправ: відповідь власника мережі «Шампунь» всім постраждалим
Власник великого бізнесу публічно зізнається в тому, як і чому він приймав певні управлінські рішення, які привели в повну зневіру його особисто та мережу. Попередження: всі збіги імен і подій випадкові.
Юлія Плієва
Партнер та Генеральний директор, спеціально для Forbes
Як домогтися успіху в перемовинах із цінним клієнтом, який «видушує» рабські умови
Автор рубрики «Під капотом бізнесу» Юлія Плієва пише про те, що багато компаній вважають: для того щоб перемогти в переговорах, треба використовувати маніпулятивні технології спілкування та навіть блеф. Зазвичай такі перемовини закінчуються програшем для обох сторін
Андрій Колотов
Партнер, Керівник практики ТОС, adjunct професор kmbs
Гоша, де гроші? Хакни власні правила виробництва
Де гроші? — це найпопулярніше питання від власника. Куди щомісяця«всмоктуються» інвестиції, а при цьому часто певне обладнання та дільниці простоюють
Юлія Плієва
Партнер та Генеральний директор, спеціально для Forbes
Великі компанії дотримуються трьох бізнес-правил. Які вони і чому в Україні все навпаки
Автор рубрики «Під капотом бізнесу» Юлія Плієва про те, в якому напрямку потрібно думати власнику, щоб його бізнес працював десятиліттями, приносячи прибуток і користь клієнтам.
Юлія Пліева
Партнер та Генеральний директор спеціально для Е-xecutive
Мережа «Шампунь» пише «Стабільній красуні»: відповідь прес-служби мережі на лист покупчині
На що здатні прес-служби і PR-департаменти компаній для відбілювання репутації бізнесу та власника? Продовження історії взаємин мережі «Шампунь» і екс-постійного покупця «Стабільної красуні».
Юлія Плієва
Партнер та Генеральний директор спеціально для Forbes
Власники часто ненавидять операційку. Чому їм так важливо її полюбити
Часто власник настільки відходить від справ, що нічого не розуміє в механіці роботи своєї компанії. Це може закінчитися кризою.
Юлія Плієва
Партнер та Генеральний директор спеціально для Е-xecutive
Відповідь директора мережі на лист покупчині: «Збитий льотчик» пише «Стабільній красуні»
Генеральний директор роздрібної мережі до непристойності чесно розповідає про те, які управлінські рішення в ній приймаються, а головне - чому. Зазвичай про таке не говорять публічно.
Юлия Плиева
Партнер, Генеральный директор
Лист покупчині директору магазину
Кожна роздрібна мережа мріє про збільшення трафіку та середнього чеку. Що тільки не робиться для цього, включаючи опис шляху покупця (Customer Journey Map). Проте дуже мало мереж щиро розуміють болі клієнтів і створюють для нього «пропозицію мафії».
Юлія Плієва
Партнер та Генеральний директор, спеціально для DELO.UA
Швидкість реакції - головна відповідь на цю кризу
Ключові тези доповіді Юлії Плієвої, СЕО Apple Сonsulting® на zoom-конференції "Merezha.Антіхрупкость", яка відбулася за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи Європейського Союзу EU4Business.
Юлія Плієва
Партнер та Генеральний директор спеціально для liga.net
Не на тому сфокусувалися. Альтернативні методи по боротьби із COVID-19 і кризою в Україні
Карантину, акумуляції грошей великого бізнесу та секвестру бюджету недостатньо для ефективної боротьби з коронавірусів.
ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01004, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку

© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2020. Всі права захищені
Партнер ЕВА
MyCounter - счётчик и статистика