EBA Management Development Centre спільно з Apple Consulting® провели Online-лекцію для членів Європейської Бізнес Асоціації «Чому зміни не впроваджуються та що з цим робити?». На захід зібрались СЕО, комерційні директори, операційні директори, маркетинг директори, R&D, керівники відділів продажів, бренд-менеджери. Спікерка лекції – Юлія Плієва, Засновниця та СЕО Apple Consulting®, Adjunct-professor kmbs, експертка стратегічного управління бізнесом, членкиня Aspen-спільноти в Україні та BMW Foundation Herberd Quandt.
Юля Плієва підняла важливу для всіх компаній тему впровадження змін в компаніях та дала практичні поради та інструменти як збільшити кількість успішних змін в компаніях. Лише 40-50% змін, які впроваджуються в компаніях, досягають бажаного результату. Компанії часто не обережні з запуском змін. Адже тенденції розвитку галузей, технологічний прогрес, зміна настроїв покупців часто є стимулом у впровадженні змін. Питанням доцільності змін та їх важливості їх «продажу» команді Доктор Еліяху Голдрат присвятив багато часу. Ось три головні чинники, чому зміни не дорівнюють покращенню, а викликають супротив у команди:
- Зміна не адресує кореневу причину.Треба розуміти ЧОМУ ви запускаєте цю зміну. Відповідно вона має бути спрямована на вирішення кореневої проблеми, а не погашення симптомів. Адже постійний запуск змін, які не приносять бажаного результату в першу чергу демотивує команду та створює т.з. «імунітет до змін» та інертність до наступних проектів. При пошуку кореневої причини намагайтесь не спиратись повністю на зовнішні чинники (на кшталт «всі люди збіднілі», «всім потрібна лише знижка» тощо), і дивитися на існуючі процеси та бізнес-логіку.
- Зміна не продана. Для максимально гармонійного та ефективного впровадження зміни, потрібно здійснити її «продаж» виконавцям проекту. Еліяху Голдрат виділив конкретні етапи продажу змін, які можуть бути використані компаніями з будь-яким стилем управління. Цей інструмент також добре працює в комунікації в складних продажах та партнерами.
- Система переконань(в бізнес-логіці) і розсинхронізація в команді. З однієї сторони досить широке поняття, але це призводить до стагнації. Через конфлікти на рівні переконань та уявлення про процес, проекти можуть буксувати.
Юлія поділилась з учасниками механікою продажу змін в компаніях, а також дала поради як обирати необхідність змін. Також вона наголосила на різниці в переконаннях між власниками та топ менеджерами, та на прикладах пояснила на що треба звернути увагу аби збалансувати довгострокові та короткострокові проекти розвитку бізнесу.
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
2002-2024. Всі права захищені