
Ми завершили нову програму «Ненудна операційка» від Apple Consuiting та Kyiv-Mohyla Business School [kmbs]. Це перший в Україні цикл інтенсивів для supply chain-компаній, присвячений операційним процесам. Програма стартувала з ритейлу і складалась з двох модулів, де були розкриті принципи та інструменти побудови контрольованих операційних процесів в мережевому ритейлі: від стратегії вибору формату до управління товаром на полиці. В аудиторії зібралось більше чотирьох десятків учасників з компаній як роздрібних, так і виробничих компаній, для яких важливе розуміння побудови взаємозв’язків з ритейлом.
«Ніякий ритейл-бізнес не «злетить», поки немає операційного двигуна. Ніякий маркетинг чи акції, не дадуть високих результатів, якщо операційно ви тонете». Відзначила відкриваючи програму її авторка, засновник та СЕО Apple Consulting®, Adjunct-professor kmbs Юлія Плієва.
Програма побудована таким чином, щоб учасники розібрались як операційні процеси в середині компанії впливають на прибутковість мережі. Також викладачі та спікери акцентували увагу на товарах з різним циклом продажу, адже вони мають свої особливості управління.
Секретами побудови процесів в ритейлі/ланцюгах постачання ділились гостьові спікери програми: Сергій Войцеховський, член ради директорів BGV Group Management, co-founder мережі «КОЛО» та Степан Слинчук, Виконавчий директор ювелірного дому SOVA та бренду LOVE YOU.
Гостьовий спікер Сергій Войцеховський, член ради директорів BGV Group Management, co-founder мережі «КОЛО» представив для учасників насичений стратегічний блок, дав потужні поради та навів неймовірні порівняння ритейлу з триатлоном. Сергій розповів багато кейсів, зокрема, про зміни в системі управління та вибір форматів магазинів. «Модель роботи дискаунтера цікава, але вона передбачає що ви не маєте таку розкіш, як тримати неліквідні товари на полиці», – відзначив Сергій Войцеховський, відповідачі на численні питання аудиторії.
Про досвід реалізації масштабних змін по зміні структури роботи supply chain в системі витягування за допомогою Теорії Обмежень (ТОС) розповів гостьовий спікер Степан Слинчук, Виконавчий директор ювелірного дому SOVA та бренду LOVE YOU.
Компанії вдалось подвоїти оборотність запасів, навчитись виробляти та поповнювати швидко та гнучко реагуючи на попит. Зміни торкнулись обох брендів та всього ланцюга від закупки до покупця. 2023 рік був найкращий рік по прибутку та рентабельності для усіх бізнес-напрямків компанії.
Програма Управлінського розвитку створена Києво-Могилянською Бізнес-Школою та Apple Consulting. Викладачі та автори: Юлія Плієва, Засновник та СЕО Apple Consulting®, Adjunct-professor kmbs, Член Aspen-спільноти в Україні та Олександр Соколенко, менеджер проектів Apple Consulting.
Наступний сезон Програми стартує восени, слідкуйте за анонсами та розсилкою.
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
2002-2024. Всі права захищені
