Ненудна операційка: рішення теорії обмежень для продуктів з коротким і довгим життєвими циклами
04-06 листопада  2024

Будемо розбиратися, як відкалібрувати бізнес-модель мережі, обирати формати, працювати зі споживачами та головне - який має бути операційний двигун в мережі для забезпечення максимального виторгу з 1м2 площі та більш ефективного масштабування. Програма з фокусом на повне розуміння роботи ритейлера в новому mindset: від стратегії вибору формату і управління товаром на полиці до виходу споживача з магазину з оплаченим товаром. 

Що закладати як основу стійкої бізнес-моделі компанії на роки? Які принципи побудови операційної системи в логіці TOC (Теорії Обмежень) та pull? Розглянемо як системно розв’язувати такі хронічні проблеми роздрібних мереж, як незадовільна оборотність товарного запасу, падіння продажів, трафіку та середнього чеку, наявність списань та повернень, наявність неліквідного товару, а також – ненадійність і низький рівень сервісу постачальників.

Головна мета програми – глибоко розібратись в тому, як висока наявність та «свіжий» товар впливають на трафік і середній чек. Які саме процеси в управлінні товарним потоком та асортиментом необхідно вибудовувати, аби компанії не були вимушені робити переміщення між магазинами та позбавлятись від небажаних запасів через цінові акції? Як зрозуміти достатність вибору у категорії та не переборщити з цим? Як тверезо дивитись на новинки та які є механізми для балансу в категорії: сигнали недостатності вибору або перенасичення.

Це навчання підійде роздрібним мережам і їх постачальникам, які продають як товари з коротким життєвим циклом або високою частотою споживання (продукти харчування, лікарські засоби, парфумерно-косметичні товари тощо), так і товари з довгим життєвим циклом або низькою частотою споживання (одяг, взуття, ювелірні вироби, текстильні вироби, цифрова та побутова техніка, електроніка, меблі, будівельні чи садові матеріали тощо).  А також — усім постачальникам: дистриб'юторам та виробникам, для яких роздрібні мережі є клієнтами і є потреба зрозуміти логіку, очікування від постачальників та напрямки операційної перебудови, яка вплине на ваші компанії.

Впродовж 30 днів після участі в програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої мережі. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. За результатами аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.

Гостьові спікери Програми: 
Ігор Орлов, Виконавчий директор мережі АЗС SOCAR 
Степан Слинчук, Виконавчий директор ювелірного дому SOVA та бренду LOVE YOU
Сергій Войцеховський, Член Ради Директорів BGV Group Management
Олександр Соколенко, Менеджер проектів Apple Consulting


Менеджерка програм управлінського розвитку
Дарина Симчич
Зателефонувати:
+38 (095) 421 05 64

Написати:
Деталі

Надійні операційні процеси в мережевому ритейлі, які забезпечують керованість і сталий розвиток замість гасіння пожеж.

На кого орієнтована подія
Аудиторія – засновники, СЕО, операційні, комерційні директори, директори з логістики, категорійні менеджери, регіональні директори, які:
  • Хочуть краще зрозуміти бізнес-логіку успішного мережевого ритейлу та відкалібрувати формати, зрозуміти глобальні тренди
  • Дбають про надійний та привабливий вибір на полицях для покупця
  • Відчувають потребу у збільшенні оборотності запасів та прагнуть до сталих фінпоказників, аби вивільнити час та кошти для розвитку мережі
  • Бояться/не люблять операційку та хочуть зробити її керованою та прозорою
  • Бажають усунути хронічні проблеми з касовими розривами, замороженими коштами, списаннями та неліквідними запасами
  • Мріють збільшити вірогідність більш швидкої окупності нових локацій
  • Хочуть отримати конкретний дороговказ у першочергових змінах в мережі
  • Шукають способи максимізувати прибутковість кожного квадратного метра площі
Реєстрація