![]() |
01-04 грудня
2025
|
Ненудна операційка. Рішення Теорії Обмежень для синхронізації ланцюга постачання між ритейлом та дистрибуторами
Ритейл і постачальники — дистрибутори працюють заради спільної мети: найкраще задовольнити потреби клієнта. Проте, навіть маючи одну мету, між партнерами (і всередині кожного з них) виникає значна розсинхронізація. Вона створює зайві запаси, втрачені продажі, списання, недостатню підтримку акцій, провал сезонів, не зростаючий чек і відтік трафіку.
У цій програмі, яка вперше об’єднає в аудиторії представників ритейлу та дистрибуторів, ми обговоримо, що допоможе кожному гравцю ланцюга постачання покращити власну ефективність — як необхідну умову покращення партнерської взаємодії.
- Як управляти запасами та здійснювати поповнення, щоб забезпечити надійність і оборотність у категорії для дистрибутора, а також збільшити маржу для ритейлу?
- Як розумно управляти асортиментом, шириною та глибиною категорій, залишаючись привабливими для споживача та уникаючи out-of-stock, списань і повернень?
- Яку роль в цьому грає розподільчий центр ритейлера та розподільчий центр дистрибутора?
- Які вимоги до операційних процесів (до швидкості поповнення, формул замовлення, бізнес-процесів складів та магазинів) накладає бажання надавати найкращий вибір споживачеві, швидко визначати не цікаві позиції для локації і замінювати на привабливі?
- Як працювати з акціями, сезонністю, промо-активностями та форс-мажорами?
Для збільшення охоплення і трафіку ритейлер відкриває нові магазини. Для збільшення продажів дистрибутор збільшує кількісну та якісну дистрибуцію. Але обидві сторони до кінця не усвідомлюють, що часто трафік втрачається через ненадійність, неактуальність, відсутність вибору для клієнта. Правильна робота з цими чинниками приводить до зростання трафіку та середнього чека в наявних локаціях.
Нюанси управління товарами з коротким та довгим життєвим циклом додають особливих вимог до операційної роботи ритейлера і дистрибутора. На програмі сформулюємо нові правила взаємодії для досягнення спільної мети – створення цінності для клієнта.
Програма з фокусом на повне розуміння роботи ритейлера та дистрибутора в новому mindset: від стратегії роботи один з одним до управління товарним потоком і асортиментом від входу до виходу.
Впродовж 30 днів після участі в програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої компанії. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. По результатах аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.
Спікери та гості Програми:
• Олександр Бережанський – засновник BERTA GROUP (FMCG)
• Костянтин Мельніков – засновник NTI Loyalty, екс-директор з маркетингу «АТБ-Маркет»
• Степан Слинчук – CEO «Агромат», ex-CEO Ювелірного Дому SOVA
• Урфан Гулієв – CEO «АСНОВА ХОЛДИНГ»
• Андрій Маховський – CMO SAV-ORBICO
• Юлія Плієва – засновниця та CEO Apple Consulting®
• Олександр Соколенко – директор із впровадження змін, Apple Consulting®
Менеджерка програм управлінського розвитку
Дарина Симчич
Зателефонувати:
+38 (095) 421 05 64
Надійні операційні процеси в ритейлі та дистрибуції, які забезпечують керованість та прибутковість для постачальників і клієнтів
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
2002-2024. Всі права захищені



