Опис проекту
Рекомендація
Поточна автоматизована система управління підприємством вже не відповідала збільшеним потребам підприємства в:
- управлінні взаємовідносинами з постачальниками і клієнтами;
- системі управління виробництвом;
- системі управлінського обліку та бюджетування.
2. В підприємства була давнішня стійка потреба перейти на сильнішу автоматизовану систему, проте усередині підприємства існували серйозні розбіжності на предмет того, яку ERP упровадити.
Проведений повний аналіз всіх бізнес-процесів підприємства:
- система закупівель;
- управління виробництвом;
- управління продажами;
- система бухгалтерського обліку;
- система фінансового управління;
- інші функції.
2. На базі глибокого аналізу бізнес-процесів розроблені пропозиції щодо їх оптимізації, а також сформовані ключові вимоги до їх автоматизації.
3. Було прийнято рішення провести незалежний тендер на вибір ERP-системи та відповідного ІТ-провайдера. Був розроблений прозорий механізм проведення тендера. Створений тендерний комітет.
4. Проведений тендер Консультантом від імені Клієнта. Всі рішення приймав затверджений Тендерний комітет.
- Проведений прозорий і незалежний тендер з вибору ERP-системи і відповідної ІТ-компанії, який враховував вимоги, як ключових користувачів і керівників підприємства, так і акціонерів.
- Раз і назавжди усунені конфлікти всередині підприємства щодо ERP-системи і компанії-впроваджувача.
- Описані бізнес-процеси і детальні вимоги до їх автоматизації дозволили провести ефективні переговори з компанією-переможцем тендеру з метою мінімізації ризиків клієнта при впровадженні (терміни, вартість, результати).
- Стартував проект впровадження нової ERP-системи.
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
2002-2024. Всі права захищені