Тиждень антикризових рішень: резюме та рекомендації
24 Oct 2014

Весь минулий тиждень Apple Consulting® спільно з kmbs присвятили антикризовим рішенням для бізнесів – ми провели ряд подій, де учасникам пропонувалися готові галузеві рішення та рекомендації, здатні вивести підприємство зі стану «шоку».

Так, 13 жовтня 2014 «тиждень антикризових рішень» стартувала з першого в цьому сезоні майстер-класу «Антишок для виробників», в рамках якого за допомогою бізнес-симулятора учасникам були представлені рекомендації по зміні політик у закупівлях, управлінні завантаженням виробничих потужностей, установці виробничих пріоритетів та ін. Більш детально з рекомендаціями для виробничих підприємств можна ознайомитися в матеріалі «10 тез Антишоку».

Естафету антикризових заходів 14-15 жовтня прийняв бізнес-курс «Рішення щоденних управлінських дилем: методологія Інструментів Процесів мислення». Учасникам була представлена глибока технологія вирішення гострих управлінських дилем, а також деякі приватні рекомендації для окремих бізнесів. Пропонуємо ознайомитися з декількома тезами від автора майстер-класу Юлії Плієвої, генерального директора Apple Consulting®:

– Часто підприємці потрапляють в ментальну пастку, яка говорить «так працює вся галузь, ми не можемо змінити правила гри». Навпаки, потрібно ставити під сумнів або руйнувати ті правила і політики, які перешкоджають досягненню більш високих результатів компаніями. Іноді це може призвести навіть до зміни бізнес-моделі і відкрити абсолютно нові несподівані горизонти для бізнесу. Навколишній світ стрімко змінюється, будьте більш гнучкими і ставте під сумнів власні припущення.

– Якщо клієнт «тисне» на зниження ціни, задумайтеся: можливо Ваш товар / послуга не приносять йому належної цінності. Зовсім не обов’язково знижувати ціну, краще дайте йому нову, більш важливу для клієнта цінність і тоді ви можете навіть підвищити ціну. Або візьміть на себе відповідальність за результат у клієнта і беріть плату за ту додаткову фінансову вигоду, яку принесе Ваша послуга клієнту.

– Багато хто помилково сприймає ринок як однорідний – купівельна спроможність впала, значить абсолютно у всіх клієнтів немає грошей. Але це не так, ринок не однорідний. У будь-якої компанії має бути кілька пропозицій для різних сегментів ринку. Є сегменти клієнтів, для яких ціна не на першому місці і донині, тому вони готові навіть доплачувати за ті цінності, які важливі саме для них. Таким чином, саме зараз важливий диференційований підхід до ринку і створення різних ринкових пропозицій Вашої компанії сегментам з різними потребами.

– У багатьох власників з’явилася дилема «продавати свій бізнес чи ні». Вона пов’язана з непередбачуваністю майбутнього і не розумінням, як бізнес буде себе почувати завтра. В таких умовах багато хто замислюється, чи не простіше вийти сьогодні з невеликими плюсами, ніж пізніше мати високий ризик втратити все. Саме тому я рекомендую бізнесменам бути максимально чесними з собою у формуванні власних потреб і припущень. Це допоможе у прийнятті дійсно правильних усвідомлених управлінських рішень, що максимально точно відповідає сьогоднішнім реаліям.

На завершення тижня Антикризових рішень відбувся спеціалізований курс «Фарт тут ні до чого: для виробників, що працюють під замовлення», де були озвучені особливі акценти і рекомендації, впровадження яких дозволить підприємцям пом’якшити зовнішні негативні обставини. Кілька оперативних порад «що зробити вже сьогодні» від автора бізнес-курсу Андрія Колотова, партнера Apple Consulting® наводимо нижче:

– Основна мета операційних процесів – працювати з прискоренням потоку. Виходячи з цього, виробництву потрібен практичний інструмент, який би говорив йому, коли НЕ ПОТРІБНО виробляти, а не навпаки. Саме перевиробництво

– «Ворог №1» будь-якого потоку. В результаті надвиробництва створюються «черги» на окремих етапах виробничого процесу, що викликає незавершене виробництво (НЗВ) і час виробництва замовлення збільшується. Як наслідок, зростає кількість замовлень, що спізнюються і загальна невизначеність у виробничому середовищі.

– Локальна ефективність повинна бути скасована. Всі системи повинні підкорятися єдиній меті. Також має бути запроваджений фокусний механізм, який би дозволяв балансувати потік.

– Якщо ви хочете впровадити будь-які зміни в компанії, ви повинні знати, які ризики / переваги / втрати / придбання існують на кожному рівні менеджменту, аж до звичайного верстальника або начальника зміни. Саме такий підхід і вміння «бачити процес чужими очима» можуть максимально безболісно і швидко змінити шкідливі політики і правила в компанії на ефективні.

Найближчі антикризові події у відкритому форматі відбудуться:

6 листопада 2014«Антишок для виробників»

17-19 листопада 2014 року«Спеціалізований модуль для мережевого роздробу і їх постачальників»

24-25 листопада 2014 року«Рішення для виробників, що працюють на склад»

Слідкуйте за всіма подіями нашої компанії на сторінці «Календар подій».

Ви можете звернутися до нас за проведенням даних тренінгів в корпоративному форматі винятково для Вашої компанії або отримати нашу повну підтримку в здійсненні змін до Вашої компанії. Зв’яжіться з нами для уточнення деталей по телефону: + 38044495 27 70.

Також приєднуйтесь до цікавої дискусії в групі ТОС на Facebook, які об’єднують експертів і практиків Теорії обмежень з України, Росії, Латвії, Молдови, Казахстану та багато інших. ін. російськомовних країн.

ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку

© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2024. Всі права захищені
Партнер ЕВА