Підвищуємо маржу: ефективні рішення для рітейлу
07 Oct 2015

Як мережевий роздріб підвищує маржу? Вводять нові показники локальної ефективності, розширюють асортимент товару, роблять розпродаж і приправляють це збільшенням потоку реклами. Як показує практика, виходить зворотний бажаному ефект. Так як і на що міняти існуючі політики? Спеціалізований курс «Повний набір рішень та бізнес-процесів для суттєвого збільшення маржі з 1м2 торгової площі роздрібної мережі »12 сезону бізнес-курсу «Фарт тут ні до чого» дасть повне розуміння кореневої проблеми і рекомендованих рішень Теорії обмежень для мережевого ритейлу.

Модуль розрахований для всіх галузей мережевого ритейлу: спеціальні практичні рішення для фармацевтичного та фешн-рітейлу; компаній, які працюють з тривалими термінами поставок і коротким життєвим циклом товару при великій кількості новинок (мобільна і цифрова техніка, побутова техніка, тканини та ін.). Модуль 3 дванадцятого сезону бізнес-курсу з складений з урахуванням викликів і проблем, які в даний момент відчуває наша країна і містить найсвіжіші кейси українських і міжнародних компаній.

Читайте як працюють рішення ТОС для рітейлу – на прикладі ювелірної галузі – в матеріалі Інни Дворської, CEO Ювелірного Дому ZARINA.

Насичена дводенна програма від міжнародного сертифікованого фахівця TOCICO Андрія Колотова допоможе виявити які існують небажані явища мережевого роздробу і зрозуміти які політики є їх причиною. Ви отримаєте практичні рекомендації про те, як в логіці Теорії обмежень ефективно вибудувати систему розподілу РЦ (ЦС) і виробити систему динамічного управління буфером, а також як ефективно працювати з асортиментом і позиціями, що мають різну швидкість оборотності.

Спеціалізований курс «Повний набір рішень та бізнес-процесів для суттєвого збільшення маржі з 1м2 торгової площі роздрібної мережі »дасть рекомендації по системі категорійного менеджменту і розкриє нову систему мотивації для менеджменту вищої та середньої ланки управління в мережевому роздробі та дистрибуції. Діалогове і практичність курсу дозволить прямо на Модулі оцінити «масштаб проблеми» вашої компанії і отримати практичні інструменти впровадження.

За підсумками проходження Модуля 3 ви будете мати глибоке розуміння стратегічного значення РЦ для мережевого роздробу, володіти повним набором алгоритмів для управління запасами, часом поповнення, асортиментом і категорійним менеджментом. Крім того, ви зрозумієте які зміни необхідні вашій компанії для підвищення рівня наявності продукції на полицях і збільшення оборотності товарного запасу.

Детальний опис кожного з 7 модулів дванадцятого сезону бізнес-курсу «Фарт тут ні до чого» читайте тут.

На будь-яке Ваше питання ми тут же відповімо! Телефонуйте і записуйтеся на курс прямо зараз: +38 050 696 45 63

Стійкі результати вимагають сильних рішень! Результативність рекомендацій Apple Consulting® доведена клієнтами та перевірена часом.

Приєднуйтесь до ТОС-спільноті на Facebook і читайте найсвіжіший контент і коментарі ТОС-експертів.

ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку

© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2024. Всі права захищені
Партнер ЕВА