Наші клієнти

Опис проекту

Рекомендація

НПГ «Дніпротехсервіс»
Опис завдання проблемної зони
  • Своєчасність виконання замовлень клієнтів не більше 60% (показник DDP = due date performance)
  • Відсутність чітких пріоритетів у виробництві
  • Брак СиМ для виконання замовлень (іноді деяка сировину і комплектуючі, призначені для виконання одних замовлень «йдуть» у виробництво інших замовлень)
  • Високий рівень НЗВ
Рішення Apple Consulting
  • Проведено навчання команди топ-менеджерів і виробничого персоналу та зроблено розробку пакету змін на виробництві
  • Впроваджено систему «Барабан-Буфер-Канат» у виробництві
  • Розраховані тимчасові буфери для кожного типового замовлення
  • Запроваджено нову процедура запуску замовлень у виробництво (згідно статусів тимчасових буферів)
  • «Заморожені» всі замовлення, час запуску яких, згідно тимчасових буферів, ще не настав
  • Введена система пріоритетів для виробництва (що виробляти в першу чергу). Всім існуючим замовленням був присвоєний відповідний статус згідно з «проникненням» в тимчасовій буфер
  • Переглянута система мотивації для виробничих робітників. Майже на всіх виробничих ділянках відрядна система оплати праці була скасована
Результат для клієнта
  • Рівень своєчасно виконаних замовлень збільшений до 80%
  • Знижено рівень незавершеного виробництва на 20%
  • Зростання доходів підприємства у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, склав 40%
Всі клієнти
ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку

© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2024. Всі права захищені
Партнер ЕВА