Наші клієнти
Опис проекту
Рекомендація
НПГ «Дніпротехсервіс»
Опис завдання проблемної зони
- Своєчасність виконання замовлень клієнтів не більше 60% (показник DDP = due date performance)
- Відсутність чітких пріоритетів у виробництві
- Брак СиМ для виконання замовлень (іноді деяка сировину і комплектуючі, призначені для виконання одних замовлень «йдуть» у виробництво інших замовлень)
- Високий рівень НЗВ
Рішення Apple Consulting
- Проведено навчання команди топ-менеджерів і виробничого персоналу та зроблено розробку пакету змін на виробництві
- Впроваджено систему «Барабан-Буфер-Канат» у виробництві
- Розраховані тимчасові буфери для кожного типового замовлення
- Запроваджено нову процедура запуску замовлень у виробництво (згідно статусів тимчасових буферів)
- «Заморожені» всі замовлення, час запуску яких, згідно тимчасових буферів, ще не настав
- Введена система пріоритетів для виробництва (що виробляти в першу чергу). Всім існуючим замовленням був присвоєний відповідний статус згідно з «проникненням» в тимчасовій буфер
- Переглянута система мотивації для виробничих робітників. Майже на всіх виробничих ділянках відрядна система оплати праці була скасована
Результат для клієнта
- Рівень своєчасно виконаних замовлень збільшений до 80%
- Знижено рівень незавершеного виробництва на 20%
- Зростання доходів підприємства у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, склав 40%
Всі клієнти
ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку
© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2024. Всі права захищені
2002-2024. Всі права захищені
Партнер ЕВА