5 принципів довготривалого успіху компанії для членів Executives Club
10 Jun 2019

На запрошення Executives Club на вечірньому засіданні Клубу Партнер та СЕО Apple Consulting, викладач  Києво-Могилянської Бізнес Школи Юлія Плієва поділилась з членами Клубу ключовими принципами побудови успішної компанії за допомогою логіки Теорії обмежень.
Executives
Club це перший крос-функціональний клуб для топ-менеджерів, започаткований СЕО Club Ukraine.  На відміну від галузевих комітетів і освітніх програм, клуб — це середовище, що об’єднує топ-керівників різних напрямків, особистостей із позитивною діловою репутацією і спільними прагненнями. Учасники Клубу — топ-керівники середнього та великого бізнесу, які розширяють та відточують власні навички та досвід.

Сертифікований фахівець ТОСІСО Юлія Плієва стисло розповіла про ключові відмінності Теорії обмежень від традиційних способів управління та акцентувала увагу на тих наборах бізнес-тверджень, які можна та треба ставити під сумнів. Як показує практика, більшість компаній у своїй бізнес-логіці має певний набір «хибних» стандартних правил, на кшталт:

  1. «копійка гривню береже»,
  2. «ринку необхідна низька ціна»
  3. «чим більше нових продуктів, тим більше продажів»,
  4. «хочеш кращої ефективності – зміни людей»,
  5. «для максимізації прибутку все потужності повинні бути завантажені по-максимуму»

Логіка Теорії обмежень доводить, що такі «установки» призводять до відповідних негативних управлінських рішень та результатів. «Якщо наприклад, керівник вважає що всі люди – крадії, – розповідає Юлія Плієва. – Відповідно відношення до персоналу буде крізь цю призму: постійне спостереження, урізання платні, підозри. Логічно, що люди почнуть себе вести саме так, як з ними поводяться».

Натомість для управлінцям, які бажають отримувати суттєві результати компанії, при цьому не витрачаючи час на постійне «гасінням пожеж», треба взяти за увагу спростовуючі «патерни» від Теорії обмежень, які допомагають поглянути на ситуацію з іншого боку. Так, наприклад, компанії зазвичай живуть у світі «витрат», і розглядають кожну дію/рішення з точки зору локальної ефективності. Наприклад, директор з логістики, маючи KPI зменшувати витрати на тону перевезеного вантажу, ніколи не повезе напівпорожню машину та буде чекати тижнями, доки вона заповниться. Про те, скільки компанія за цей час недоотримає продажів – страшно й подумати. Про це мало хто навіть замислюється, радіючи тому, скільки «заощадила» логістика. 

ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку

© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2024. Всі права захищені
Партнер ЕВА