Нові парадигми для дистриб’юторів та мережевого роздробу
09 Nov 2016

У тому вигляді, в якому дистриб’ютори є зараз, довго не протягнуть. Це розуміють самі дистриб’ютори. Стратегія – вийти з бізнесу, створити власний роздріб або перетворитися в логістичного оператора. Кожна з цих трьох стратегій тягне за собою величезні ризики і інвестиції. При цьому, і виробникові, і мережевому рітейлу, як це не дивно, необхідний такий партнер, як дистриб’ютор. Просто в дещо іншій якості. Взяти найсильніші сторони, усунути слабкі і додати важливі додаткові сервіси – ось четверта, безризикова і перспективна стратегія для дистриб’ютора. Стати «Золотим Постачальником» для роздрібної торгівлі та «Золотим Партнером» для виробника. Як це зробити, які саме політики в закупівлях, логістиці, управлінні запасами, асортиментом і продажами змінити? Чи можна подвоїти прибутковість дистриб’ютора? Про це в деталях говорили 42 власника і топ-менеджера в рамках спеціалізованого курсу: «Рішення для збільшення прибутку роздрібної торгівлі та дистрибуції», партнерства kmbs та Apple Consulting® в 14-му сезоні бізнес-курсу «Фарт тут ні до чого». Передавав знання і модерував дискусію Андрій Колотов, Партнер і Керівник ТОС-практики.

Істотну увагу в дискусії було приділено комплексу перетворень, які повинна здійснити роздрібна мережа для підвищення маржі з квадратного метра торгової площі та істотного підвищення оборотності товарного запасу. Відкриття нових магазинів в цій концепції – найостанніша, що повинна робити мережа. На початку її завдання – сфокусуватися на створенні ефективної бізнес-моделі з високим середнім чеком і трафіком, а вже потім – на її масштабуванні. Набором змін тут є створення або переорієнтація РЦ мережі, зміна системи поповнення торгових точок, встановлення системи буферів і системи динамічного управління буферами, скорочення часу поповнення кожного SKU і певна робота категорійного менеджменту. Весь набір рішень – це підходи ТОС (Теорії Обмежень), які в значній мірі відрізняються від того, що прийнято робити дистриб’юторами і роздрібною торгівлею сьогодні.

Створення або переорієнтація роботи РЦ – це один з важливих елементів рішень ТОС для дистриб’юторів і роздрібних мереж. Для тих компаній, в яких його немає, це бачиться величезною інвестицією і перешкодою. Для тих компаній, в яких він є, поточна його організація, як правило, не дозволяє в повній мірі використовувати всі потенціали рішень ТОС. І тут у Apple Consulting® також є блискуча альтернатива для компаній, що зважилися встати на рекомендований шлях перетворень. Партнер Apple Consulting® – компанія «Еколь Логістикс» вміє виконувати всі ті процеси, які потребують вирішення ТОС для досягнення дистриб’юторами і роздрібною торгівлею фінансових і ринкових ефектів. Генеральний директор «Еколь Логистикс» Андрій Голімбовскій розповів учасникам курсу про послугу, яка повністю підтримає компанію в забезпеченні всієї необхідної ТОС інфраструктурі – РЦ і швидке, надійне, часте поповнення кожного SKU в кожній локації. Це дозволить компанії не вкладати величезні інвестиції на початковому етапі, не допускати помилки і не витрачати час, а відразу ж сконцентруватися на впровадженні ТОС. Так свого часу зробила мережа «КОСМО», вибравши в якості партнера «Еколь Логистикс», а коли була готова, через 3 роки співпраці, перейшла на власний РЦ. Протилежне зробив ще один клієнт «Еколь Логістикс», що мав свій РЦ і повністю віддав його в управління.

Нижче представляємо вам відгуки деяких бізнесменів, які стали учасниками даного модуля:

Катерина Сеглянік, директор дистриб’юторської компанії «Антей»

«Підсумкове враження від модуля перевершило мої первинні очікування. Ми брали участь у навчанні командою: я, як лідер, наш проектний менеджер і фахівець з управління товарними запасами. У перший день було складно, але до кінця програми всі елементи рішення були ідеально зібрані і розуміння стало цілісним. Викладач Андрій Колотов професійний і харизматичний, подавав інформацію доступно і цікаво. Із задоволенням рекомендую цю теорію як путівник в інформаційному полі всім тим, хто шукає нові можливості для розвитку бізнесу.

Після навчання ми провели стратегічну сесію в компанії, синхронізували цілі і згенерували нові ідеї. Впевнена, що в подальшому принципи ТОС будуть актуальні в наших бізнес процесах, які ми плануємо впроваджувати ».

Олексій Новіков, бізнесмен

«Прекрасний модуль, відмінна змістовна частина, яка допомогла багато чого переосмислити. Модуль підштовхнув нашу команду до вирішення про впровадження. Зараз ми маємо достатньо знань для цього. Я читав книгу, але книга це одне, а коли бачиш живі кейси компаній, спілкуєшся з тими компаніям, що запровадили – картина про роботу компанії змінюється ».

Ольга Тадай, заступник виконавчого директора «Агромат»

«Змістовний і корисний тренінг, цікавий викладач. Наша компанія була раніше знайома з підходом Теорії обмежень, але мала неуспішний досвід впровадження.

ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку

© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2024. Всі права захищені
Партнер ЕВА