
Apple Consulting® на запрошення і в партнерстві з громадським освітнім проектом «Prometheus»вперше в Україні презентує відкритий безкоштовний онлайн-курс під назвою «Маркетинг: розробка і продаж пропозиції цінності». Автор і розробник курсу – Юлія Плієва, генеральний директор Apple Consulting®.
Абсолютно не класичний, прагматичний і інструментальний курс розкриває 2 ключові теми – маркетинг і продажі з т.з. Теорії обмежень (ТОС). Передумовами створення саме такого контенту курсу і виведення його на ринок саме зараз є виключно розуміння життєвої важливості цих концептів для більшості українських компаній. Іншими словами, в курсі представлені якісь рецепти нормального функціонування компаній в кризових умовах, способи побудови диференціації і вирішальної конкурентної переваги. Прослухавши його, кожен зареєстрований на сайті prometheus.org.ua слухач зможе самостійно розробляти і продавати пропозицію цінності для свого клієнта (маркетинговий інструмент і техніки продажів, створені на основі рішень і Процесів мислення ТОС). Реєстрація на курс «Маркетинг: розробка і продаж пропозиції цінності» вже відкрита. Старт навчання – 1 грудня.
Курс створений українською мовою, він складається з лекцій і тестів, а також фінального іспиту. Його тривалість – 4 тижні, а весь поданий на ньому матеріал є продуктом багаторічної практики команди консультантів Apple Consulting® в Україні і за кордоном. У його основі – розробки в області маркетингу і продажів Доктора Е. Голдратта, Елі Шрагенхайма, Рамі Голдратта і Джона Томпсона, а також десятка інших міжнародних ТОС-експертів. Однак, автор подає концепти ТОС в осмисленні та інтерпретації Apple Consulting®. Деякі класичні концепції, які автор курсу знаходить компліментарними і такими, які дійсно працюють на практиці, також будуть згадані в процесі навчання. Серед них: SPIN-продажі від Нілу Рекхема, Чемпіони продажів від Метью Діксона і Брента Адамсона, Стратегія блакитного океану від Кіма Чана.
Курс в цілому орієнтований для сегмента В2В (бізнес для бізнесу), але прослухавши його, ви також отримаєте відповіді на деякі питання в області маркетингу і продажів кінцевим споживачам (В2С).
Курс наповнений конкретними прикладами з практики Apple Consulting® в ринку України.
Ключові питання курсу:
1. Маркетинг по ТОС: кореневий конфлікт функції маркетингу та напрямок його рішення.
2. Методологія аналізу клієнтів і створення Пропозиції цінності.
3. Сегментація ринку з т.з. Теорії обмежень.
4. Кореневий конфлікт функції продажів і напрямок його рішення.
5. Шість рівнів опору в продажах і матриця змін.
6. Створення воронки продажів – управління потоком клієнтів.
Для тих, хто ще не прослухав перший курс Apple Consulting® під назвою «Введення в Теорію обмежень і Процеси мислення», ми рекомендуємо з ним ознайомитися за посиланням. Проте матеріал другого курсу є абсолютно автономним і побудований таким чином, що його можуть слухати як і абсолютні «новачки» в ТОС, так і менеджери, практикуючі ТОС в своїх компаніях.
Інформація про проект «Prometheus»:
Некомерційний громадський проект «Prometheus» надає масовій аудиторії вільний і абсолютно безкоштовний доступ до кращих навчальних курсів університетського рівня. Мета проекту – створити взаємопов’язані цикли курсів за актуальними для України темами: бізнес, IT, іноземні мови, право, історія і т.д. На сьогоднішній день слухачам доступні 15 повноцінних курсів, серед яких: історія України, фінансовий менеджмент, основи програмування та ін. Реєстрація на масові онлайн-курси проекту «Prometheus» відкрита на сайті www.prometheus.org.ua
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
2002-2024. Всі права захищені
