Формула зростання: від стратегії до дії
01 Jul 2025

Період останніх тижнів для Apple Consulting® видався надзвичайно продуктивним і насиченим. Ми раді поділитися, як наша команда супроводжувала трансформаційні процеси одразу в трьох прогресивних компаніях: Meest Group, Fresh Market, НІБУЛОН

🔹 Meest Group
Разом із командою Meest Group ми провели стратегічну сесію, присвячену поглибленню глобальної присутності та посилення конкурентних переваг. Ця стратегічна сесія без перебільшення стала прикладом єднання усієї команди великого бізнесу, мислення на великі відстані фізичні та часові, адже горизонт планування визначений до 2030 року, а також прикладом глибокого занурення з визначенням тактик, дат та відповідальних за трансформації.

Apple Consulting® повністю задизайнила цей процес: від структури, логіки та сценарію – до глибокого занурення у стратегічні цілі, критичні виклики та тактичні рішення.

Провели команду згідно логіки та інструментарію ТОС – спільно побудували Дерево Стратегії і Тактики (ДСТ), допомогли побачити головні вузли напруги та сфокусуватися на точках росту з найбільшим впливом.
Щиро вдячні Meest Group за довіру й відкритість до чесних конструктивних обговорень. Пишаємося бути частиною цієї трансформації.

🔹 НІБУЛОН
Спільно з Києво-Могилянською бізнес-школою [kmbs] ми провели корпоративне навчання для топ-команди НІБУЛОН – одного з лідерів аграрного ринку України та вагомим гравцем у світі. У центрі уваги були операційні рішення в логіці Теорії обмежень (ТОС).

Команда НІБУЛОН глибоко занурилася в логіку ТОС, досліджуючи концепції, що ламають традиційне уявлення про ефективність. Особливу увагу було приділено системному підходу до управління, де визначальним є не вдосконалення всіх процесів, а фокус на найслабшу ланку, адже саме вона визначає можливості генерувати глобальний результат та швидкість його досягнення.

Крізь призму думок Доктора Єліяху Голдратта учасники аналізували кореневі конфлікти в управлінні, дилеми між зростанням і стабільністю, а також розглядали, як увага менеджменту стає найціннішим і водночас обмеженим ресурсом. Які механізми всередині компанії розпорошують увагу менеджменту, як їх усунути, як змінювати операційний двигун та як збільшувати енергію команди – про це і не тільки йшлося в спільній роботі.

🔹 Fresh Market
Для української компанії Fresh Market, що спеціалізується на виробництві продукції бакалійного напряму (бренд «ТОМАТІНО»), та дитячому харчуванні (бренд Elfik Magic) ми провели стратегічну сесію, яка допомогла сфокусувати зусилля на ключових компетенціях та напрямках розвитку. Розроблена стратегія диференціації, адже просто якісне виробництво смачних та корисних продуктів – ще недостатня умова для довготривалого зростання та щільної конкуренції.

Під час сесії було окреслено конкретні стратегічні пріоритети, визначено стратегічні та тактичні цілі, а головне – створено конкретний план дій з датами та відповідальними за трансформації. Створено Раду зі змін, в задачі якої входить щомісячний моніторинг виконання Стратегії і Тактики, коригуючі управлінські рішення та скріннінг нових ринкових можливостей.  

Сформована стратегія передбачає розвиток продуктового портфеля, а також масштабну модернізацію виробничих потужностей.

🔸 Стратегія, навчання, глибинна робота з командами – усе це допомагає створювати зміни, які мають вимірюваний вплив на глобальний результат бізнесу.

Apple Consulting® – ваш партнер у складних, але рішучих кроках до зростання.

ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку

© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2024. Всі права захищені
Партнер ЕВА