«Технологія створення Вирішальної Конкурентної Переваги (ВКП)»
22 жовтня  2024

За рік війни бізнеси пристосувались до рівня невизначеності та складності викликів, які з’являються щодня. Однак наріжним камінем залишаються продажі. Компаній, які вийшли та стабільно тримають довоєнний рівень продажів – мало. Розрив ланцюгів постачання, міграція населення, пошкоджені склади та виробничі потужності та постійна невизначеність – через це більшість звичних нам довоєнних методів та підходів не працює і не запрацює. Особливо в цій ситуації потрібна правильна та сильна стратегія продажів, адже бездіяльність дорівнює смерть.

На програмі від Apple Consulting та Києво-Могилянської Бізнес-Школи, разом з Юлєю Плієвою, Власницею, СЕО Apple Consulting®, Adjunct professor kmbs, Членом Aspen-спільноти учасники дізнаються як будувати логіку та план продажів у  постійно змінному середовищі. Юлія розповість про політики та інструменти, які можуть допомогти критично переглянути не тільки канали продажів, але й власні переконання та упередження щодо продажів та асортиментної політики. Програма для всіх гравців ланцюга постачання, які бажають втримати існуючих та завойовувати нових клієнтів.

Роздзинкою програми є знайомство з технологією створення Вирішальної конкурентної переваги. Учасники навчаться розробляти та продавати цінні пропозиції для клієнта та сегментів ринку, диференціювати оцінку товару та послуг постачальником і покупцем, а також робити аналіз виділених клієнтів та сегментів ринку за допомогою Інструментів Теорії обмежень.

Програма проводиться в партнерстві Apple Consulting і Києво-Моглянської Бізнес-Школи.

По всім питанням:
Інна Стеценко,
☎ +38 050 696 45 63
+38 (044) 495 27 28 (29)
✉ i_stetsenko@applecons.com.ua

Також можна замовити корпоративний формат навчання.


Деталі

Методологія розробки пропозиції цінності як основа стратегії диференціації та виходу з цінових війн.

На кого орієнтована подія

Засновники та топменеджери, які:

  • Хочуть диференціюватися на ринку
  • Знаходяться в постійному тиску зниження цін
  • Відчувають падіння продажів або падіння маржі
  • Хочуть працювати в логіці створення більшої цінності клієнту
  • Віддають перевагу довгостроковим рішенням над короткостроковими оптимізаціями
Реєстрація