Ненудна операційка: рішення для продуктів з довгим життєвим циклом
25-26 червня  2024

Стартує 2-денний інтенсив для ритейлерів в Києво-Могилянській Бізнес-Школі, присвячений операційним процесам «Ненудна операційка». Програма дає принципи та інструменти побудови контрольованих операційних процесів в мережевому ритейлі: від стратегії вибору формату до управління товаром на полиці. Спеціалізовано для ритейлерів, а також для  дистриб'юторів та виробників різних типів продуктів, які зацікавлені дізнатись про деталі нової ери в роботі ланцюга постачання.

На Програмі розбиратися як будувати операційну стратегію компанії, обирати формати, працювати зі споживачами та головне - який має бути операційний двигун в мережі для забезпечення максимального виторгу з 1м2 площі. 

Що закладати як основу стійкої бізнес-моделі компанії на роки? Які принципи побудови операційної системи в логіці pull? Розглянемо як системно розв’язувати такі хронічні проблеми роздрібних мереж, як незадовільна оборотность товарного запасу, падіння продажів, трафіку та середнього чеку, наявність списань та повернень, а також – ненадійність наявності і низький рівень сервісу постачальників.

Головна мета програми – глибоко розібратись в тому, як надійність наявності та свіжий товар впливають на трафік та середній чек. Які саме процеси в управлінні товарним потоком та асортиментом необхідно вибудовувати, аби компанії не були вимушені робити переміщення між магазинами та позбавлятись від надмірних запасів через цінові акції? Як зрозуміти достатність вибору у категорії та не переборщити з цим? Які є механізми для балансу в категорії: сигнали недостатності вибору або перенасичення.

Це навчання підійде роздрібним мережам, які продають товари з коротким життєвим циклом або високою частотою споживання: продукти харчування, лікарські засоби, парфумерно-косметичні товари тощо. А також — усім постачальникам: дистриб'юторам та виробникам, для яких роздрібні мережі є клієнтами і є потреба зрозуміти логіку, очікування від постачальників та напрямки операційної перебудови, яка вплине на ваші компанії.

Впродовж 30 днів після участі в Програмі ви можете на конкурсній основі подати заявку на фаховий аналіз вашої мережі. Проводиться вибірково та безкоштовно фахівцями Apple Consulting®. По результатах аналізу Apple Consulting® проведе з вами та вашою командою зустріч і презентує результати аналізу з пакетом глибоких рекомендацій.

Дати Інтенсивів:

19-20 червня, «Ненудна операційка. Рішення Теорії обмежень для продуктів з коротким життєвим циклом» для роздрібних мереж, які продають товари з коротким життєвим циклом або високою частотою споживання: продукти харчування, лікарські засоби, парфумерно-косметичні товари тощо. Реєстрація

25-26 червня, «Ненудна операційка. Рішення Теорії обмежень для продуктів з довгим життєвим циклом» для ритейлерів, які продають товари з довгим життєвим циклом або низькою частотою споживання: одяг, взуття, ювелірні вироби, текстильні вироби, цифрова та побутова техніка, електроніка тощо. Реєстрація

мДарина Симчич
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Деталі

Надійні операційні процеси в мережевому ритейлі, що забезпечують прогнозованість і сталий розвиток замість гасіння пожеж.

На кого орієнтована подія

Аудиторія програми – засновники, СЕО, операційні, комерційні директори, директори з логістики, категорійні менеджери, регіональні директори, які:

– Хочуть краще зрозуміти бізнес-логіку успішного мережевого рітейлу та відкалібрувати формати, зрозуміти глобальні тренди
– Дбають про надійний та привабливий вибір на полицях для покупця
– Відчувають потребу у збільшенні оборотності запасів та прагнуть до сталих фінпоказників, аби вивільнити час та кошти для розвитку мережі
– Бояться/не люблять операційку та хочуть зробити її прозорою і контрольованою
– Бажають усунути хронічні проблеми з касовими розривами, замороженими коштами та списаннями
– Мріють збільшити вірогідність більш швидкої окупності нових локацій

Реєстрація