Технологія створення Вирішальної Конкурентної Переваги (ВКП): базові принципи
27  вересня  2019
п'ятниця

Немає практично жодної компанії, яка б не відчувала нестачу продажів або навіть їх падіння. До того, переважна кількість компаній в B2B середовищі стикається с жорстким тиском по зниженню цін та збільшенню відтермінуванню платежів. Компанії, які працюють з кінцевим споживачем, також не можуть похвалитися тим, що покупці прямо несуть до них великі гроші. Усі жаліються на необхідність знижувати ціні, давати знижки, постійно проводити цінові акції.

Таку ситуацію на ринку дуже часто пояснюють зниженням платіжної спроможності населення та зубожінням бізнесу. Але ми пропонуємо не поспішати з такими висновками. Як показує світовий та наш досвід, як тільки Ваша компанія стикається з постійним тиском  знижувати ціни або надавати інші фінансові блага клієнтам, це означає тільки одне – клієнт не бачить у Вашому продукті для себе нічого того, що його відрізняло б від інших і просто не хоче переплачувати. Шалений ціновий тиск демонструє насправді відсутність вирішальної конкурентної переваги та те, що Ви борсаєтесь у червоному океані.

На цьому Інтенсиві ми обговоримо 3 правила побудови успішної вічно процвітаючої компанії, визначимось з тим, що ж насправді є Вирішальною Конкурентною Перевагою. В цьому Інтенсиві Вам також будуть надані фундаментальні принципи Теорії обмежень для управління компанією, яка вміє та хоче диференціюватись. А головне – Вам буде надано інструментарій та методологію по розробці пропозиції цінності для Ваших клієнтів – потужного елементу Вашої нової стратегії диференціації та побудови Вами ж блакитного океану для власного бізнесу.

Інна Стеценко,
☎ +38 050 696 45 63
+38 (044) 495 27 28 (29)
✉ i_stetsenko@applecons.com.ua

Також ви можете замовити корпоративний формат навчання.

Деталі

Методика розробки і продажу Пропозиції Цінності як для клієнта, так і для Вашого сегменту ринку.

На кого орієнтована подія

Керівники вищого і середнього рівня в компаніях

Детальна програма

Реєстрація