Публікації
Юлия Плиева
Партнер, Генеральный директор Apple Consulting®
Як уникнути цінових війн
Розглядаючи два однакових продукти з різною ціною, покупець напевно вибере більш дешевий. Це означає, що відсутність будь-яких властивостей, які диференціюють ваш продукт, і пропозиції завжди викликатиме ціновий тиск з ринку. Ви помилково станете сприймати дані сигнали як зниження купівельної спроможності або як єдину існуючу на ринку потребу - ціна повинна бути все нижче і нижче. І що ви будете робити? Гірке в цій ситуації полягає в тому, що частіше ви будете знижувати ціну, а не збільшувати цінність пропозиції ринку.
Садашив Пандид
СЕО Fleetguard Filters (Индия)
ЙОГА ПАНДІТА: СЕО Fleetguard Filters про те, що зміни відбуваються двічі: спочатку в свідомості, а потім – в реальності
Садашів Пандіт зумів впровадити в індійській компанії Fleetguard Filters теорію обмежень (TOC), що раніше відмовився зробити навіть сам автор методики Еліяху Голдратт. Чотири роки по тому Пандіт отримав з його рук нагороду «Краще ТОС-впровадження». Зараз перед компанією стоїть амбітна мета: збільшити оборот з нинішніх $ 250 млн до $ 6 млрд на ринку, світова ємність якого - $ 100 млрд.
Владимир Харченко
генеральный директор завода «Днепротяжмаш»
«Справа рук самих потопаючих»: як втрату грошей перетворити на конкурентну перевагу
Практичний посібник щодо збереження працездатності заводу і виконання замовлень з неймовірною швидкістю в умовах дефіциту грошей
Галина Мащенко
Бізнес як опціон
Наталия Миронова, Яна Третяк
Кібербезпека: захист даних вимагає інвестицій в уяву
Энди Коэн, один из преподавателей курса, изучает роль предположений в ежедневных решениях кибербезопасности с целью принимать более эффективные решения безопасности в киберпространстве. Его книга «Challenge Your Assumptions, Change Your World» дает читателям возможность научиться делать бизнес-решения лучше и быстрее. Энди Коэн преподает в нескольких самых известных университетах мира, включая университет Нью-Йорка, университет Корнелла и Дюка, ISB (Индия), Катарский центр лидерства и CKGSB (Китай). Andy Cohen Worldwide – глобальная консультативная фирма, которая помогает международным компаниям быстрее и эффективнее принимать решения. Компания обслуживает таких клиентов, как American Express, Bombardier, Citi, HSBC, Nestle, Novartis, Pfizer, SAP, Infosys, World Bank и др. Представляем ключевые тезисы его публикаций по кибербезопасности.
Michael E. Raynor end Mumtaz Ahmed
Три правила життя видатних компаній
Як змусити компанію працювати максимально ефективно? Ретельне дослідження даних успішних компаній привело до цікавих та простих висновків.
Иван Пустовит
Руководитель практики трансформации Apple Consulting®
Логістика для категорійного менеджменту
Категорійний менеджмент відповідає на питання про те, що і чому повинно стояти на полиці. Щоб рішення категорійного менеджменту виконувалися безкомпромісно відповідно до реального попиту, а не на підставі фантасмагорій співробітників роздрібної мережі, логістика повинна мати можливості поповнювати часто досить широкий асортимент невеликими партіями, на відміну від того, як в більшості випадків це відбувається сьогодні. Деякі мережі знаходяться в парадигмі, що недоцільно утримувати власний РЦ (розподільний центр), або навіть якщо він і є, то організовувати дрібнопартійну збірку дорого і, отже недоцільно. Практика Apple Consulting® демонструє протилежне.
Андрей Колотов
Партнер, Руководитель практики ТОС Apple Consulting®
Три каменя в город рітейлу
В головах всех участников цепи поставок низкая цена и широкий ассортимент являются чуть ли не самыми главными факторами успеха. При этом никто не снимал важность иметь правильные запасы в правильное время в правильном месте, о чем всегда мечтают и дистрибьютор, и розница, и производитель. Никто из них не желает реализовывать акцию с указанием мелким шрифтом – «при условии товара в наличии».
Александр Соколенко
Старший консультант, менеджер проектов Apple Consulting®
Управління асортиментом в торгівельних точках
Что будет выставлено на наших полках? Какие товары продаются лучше, а какие – хуже? Как избавиться от хронических неликвидов? От ответов на эти вопросы зависит прибыль торговых компаний, как больших, так и малых. Они также влияют на инвестиционную привлекательность ритейла и перспективы его быстрого развития.
Ірина Міронова
Алан Барнард: «Я допомагаю обирати кращі рішення та робити менше згубних помилок»
СЕО Goldratt Research Lab о глубинных причинах проблем в компаниях, главных ограничениях человечества и практическом применении Теории ограничений
ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01004, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку



© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2018. Всі права захищені
Партнер ЕВА
MyCounter - счётчик и статистика