0524
2870
Поради щодо вибору консультанта
Поділитися:

У цьому розділі ми пропонуємо Вам деякі питання, відповіді на які допоможуть більш усвідомлено прийняти рішення про запрошення тієї чи іншої консалтингової компанії і мінімізувати ризики.

Походження компанії: іноземна або українська. Якщо Ваш майбутній Консультант - іноземна компанія, або дочірня компанія, то швидше за все Ви отримаєте відмінний сервіс, відмінні можливості по широті пропонованих послуг, доступ до міжнародного досвіду та високий рахунок на оплату. У деяких випадках Ви можете мати справу з нерозумінням особливостей українського бізнесу, навіть якщо консультантами виступають вітчизняні фахівці. Якщо ж Ваш потенційний консультант - українська компанія, тоді для забезпечення економічної та інформаційної безпеки Вашого бізнесу, необхідно отримати відповіді на наведені нижче запитання.

Широта пропонованих послуг. Якщо Ваш потенційний український Консультант пропонує весь представлений на ринку спектр консалтингових послуг, переконайтеся в тому, що в їх постійному штаті є фахівці, які володіють достатньою кваліфікацією, щоб перераховані послуги надати. На превеликий жаль, зараз нерідко декларується найширший перелік послуг з управлінського консультування, проте у тій чи іншій компанії є контакти з так званими «фрілансерами» - фахівцями, які працюють від проекту до проекту, або в інших компаніях. Така ситуація загрожує тим, що ці фахівці менш керовані і далеко не завжди знайомі зі стандартами роботи цієї компанії. Вони скоріше будуть працювати на свій особистий інтерес, ніж на досягнення цілей реалізованого для Вашої компанії консалтингового проекту.

Ключовий бізнес. Зверніть увагу на те, що є ключовим бізнесом тієї чи іншої компанії, що пропонує Вам свої послуги. Якщо це IT-послуги, або аудиторські послуги, або тренінгові послуги, або оціночні послуги, та ін., в таких компаніях не завжди є достатній досвід і присутня достатня кількість фахівців, які на постійній основі зможуть запропонувати і надати послуги в області управлінського консультування. Якщо ключовий бізнес компанії - не послуги в області управлінського консультування, то увагу і витрати цієї компанії на консалтинговий напрямок будуть мінімізовані.

Клієнти. Ви нерідко можете зіткнутися з величезним переліком відомих іменитих компаній, яким Ваш потенційний консультант надавав послуги. Але, на жаль, мало хто говорить про те, які це послуги, які їхні результати та ін. Нерідко це пояснюється конфіденційністю. Однак якщо були надані відмінні послуги і клієнт ними задоволений, як правило, він дозволяє про це говорити (без вказівки конфіденційних даних). Все ж постарайтеся детальніше уточнити, що саме робила компанія для того чи іншого клієнта, чи були це консалтингові проекти або тренінги.

Підхід на початковому етапі. Якщо Ваш потенційний консультант на першій або другій зустрічі говорить Вам ціни і терміни реалізації проекту, то Вас це повинно насторожити. Професійні консультанти з управління, не проаналізувавши існуючі проблеми і не зрозумівши детально, що саме можна запропонувати клієнтові, не говорять про конкретний проект, ціни і терміни реалізації проекту і не беруть з Вас грошей за попередній аналіз. Тільки після аналізу вони розробляють і презентують Вам свої Проектні Пропозиції, які для Вас повинні бути зрозумілі і логічні. Так підвищується ймовірність встановлення чітких обопільних очікувань вже на перших кроках співробітництва.

Бажаємо Вам вибрати Вашого консультанта з управління та досягти нових висот у розвитку Вашого бізнесу!