Наші клієнти

Опис проекту

Мережа магазинів цифрової техніки «MOYO»
Опис завдання проблемної зони
  • Особливість галузі цифрової техніки – короткий цикл життя тієї чи іншої цифрової технології (від 3 до 9 місяців)
  • Звідси – велика кількість застарілих моделей в системі
  • Необхідність розпродавати застарілі моделі з великими знижками, що знижує загальну маржу компанії
  • Наявність out-of-stock по ходовим моделям
  • Незадовільний conversion ratio
Рішення Apple Consulting
  • Розробка і реалізація повномасштабного пакету змін до компанії для підвищення частки товару, затребуваного покупцями і прискорення руху даного товару в мережі
  • Переклад ланцюга поставок від закупівель до поповнення магазинів на принцип витягування (встановлення буферів в магазинах відповідно до вимог візуальної викладки, впровадження системи динамічного управління буферами, забезпечення поповнення згідно фактичного споживання)
  • Почастішання поставок в магазини
  • Забезпечення надійності РЦ і робота з постачальниками
  • Впровадження унікального рішення ТОС з управління асортиментом: визначення «голови», «тіла» і «хвоста» асортименту та впровадження всіх процедур по різним стилям управління всіма трьома категоріями товару. Нарощування «голови» асортименту і усунення out-of-stock в ньому, збереження «тіла» асортименту, скорочення і не поповнення «хвоста» асортименту
  • Впровадження ПО Symphony
Результат для клієнта
  • Збільшення conversion ratio на 30%
  • Збільшення доходу з покупця, що увійшов, на 20%
  • Скорочення «хвоста» асортименту на 20%
  • Скорочення out-of-stock на 15%
Всі клієнти
ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку

© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2024. Всі права захищені
Партнер ЕВА