Наші клієнти

Опис проекту

Рекомендація

Група компаній "КОМО"
Опис завдання проблемної зони

Внаслідок істотної переорієнтації ринків збуту сирної продукції компанії «КОМО» на український та інші експортні ринки, їм вдалося істотно збільшити продажі. Компанія зіткнулася з гострою проблемою:

  • дефіцит виробничих потужностей,
  • неможливість в повній мірі задовольняти заявки, які надходять з різних каналів продажів
  • втрачені продажі внаслідок дефіциту товару на полицях.
  • недоотриманий прибуток.
  • потреба збільшити EBITDA
Рішення Apple Consulting
  • Командою консультантів зроблений аналіз-пілот.
  • Дефіцит потужностей був підтверджений наявністю out-of-stock в каналах продажів, але при цьому аналіз виявив і деякі перекоси в розподілі товарного запасу.
  • Виявлено досить великі overstock (надлишкові запаси) починаючи від заводського складу продовжуючи каналами продажів (в першу чергу – дистрибуція). Наявність надлишкового запасу завжди означає, що в даний конкретний момент часу дефіцитні виробничі потужності були використані неналежним чином. Якщо потужності використовувати правильно, то потужностей за фактом більше, ніж здається клієнтові. Зараз клієнт живе в переконанні, що у нього дефіцит виробничих потужностей, ми ж хотіли допомогти клієнту зрозуміти, що вони можуть виробляти на тих же потужностях правильніший асортиментний мікс, реагуючи на реальні коливання роздрібного попиту і мати менше втрачених продажів. Саме це і було реалізовано спочатку в якості розробки деталей змін. Це зажадало зміни виробничої програми і основ для планування виробництва.
  • Здійснено «реверс» у компанії з прогнозу продажів на заводському складі на реакцію на фактичні продажі з центрального складу, встановлених буферів готової продукції на центральному складі.
  • Відпрацьована нова бізнес-модель переходу компанії «КОМО» з push (виштовхування) на pull (витягування)
  • Встановлено буфери по кожному SKU на центральному складі, зони буферів – червоний, жовтий, зелений
  • Налагоджена система поповнення буферів центрального складу виробництва, для цього потрібні були зміни у виробництві, а саме: що є пріоритети у виробництві, тобто коли запускаємо, який продукт, в якій кількості, як реагуємо на будь-які коливання. Включено Динамічне управління буфером (ДУБ)
Результат для клієнта
  • Менше out-of-stock по центральному складу
  • Виробництво стало більш надійне
  • Перейшли на більш часті цикли планування (потижнево) і виконання виробництва
  • Встановлено буфери центрального заводського складу і філій
  • Створені правила роботи з експортними замовленнями, які не ставлять під загрозу поповнення філій всередині країни
  • Визначено методи експедиції (прискорення) «червоних» SKU
  • Для планування виробництва виділена окрема людина.
  • Основні результати від змін знаходяться саме в ланках ланцюга поставок після філій: в дистрибуції і роздрібній торгівлі
  • Зміна на рівні регулярного обміну планами дозволило швидше робити доставку.

КОМО – сучасний український бренд зі смачною, понад 10-річною історією. Це сучасний бренд, висока якість продукції якого забезпечено сучасним обладнанням і дотриманням європейських стандартів виробництва. КОМО виготовляє сири з кращого молока, з відмінним, характерним для кожного сорту смаком.

Всі клієнти
ТОВ «Епл Консалтинг»
вул. Велика Васильківська, 9/2,
бізнес-центр "Макулан", оф. 8,
01024, Україна, м. Київ
info@applecons.com.ua
Підписатися на розсилку

© ТОВ «Епл Консалтинг» -
2002-2024. Всі права захищені
Партнер ЕВА