0524
2870
Наші досягнення
Поділитися:

Підсумки року – 2013

Пройшов ще один рік - рік нових практик, придбань, нових знань і освоєння нових інструментів до підвищення ефективності бізнесу. У 2013 році команда консультантів Apple Consulting провела більше 10 діагностик (причому, не тільки підприємств в Україні, а й за кордоном), уклала кілька великих довгострокових контрактів, виступила на 5 великих галузевих заходах. Список компаній, з якими ми працювали, перевищив цифру 40. Більш докладно з описом проектів і відгуками / рекомендаціями клієнтів можна ознайомитися тут.

Новин багато, і все ж, дещо залишилося незмінним:

  • ми як і раніше поєднуємо унікальні компетенції, що дозволяють забезпечувати клієнтам не локальні поліпшення окремо взятих функцій, а системний погляд на компанію.
  • ми не зупиняємося на досягнутому і супроводжуємо клієнта в цьому складному, але амбіційному шляху перетворень.
  • ми завжди і повністю поділяємо відповідальність за власні рекомендації, прив'язуючи більшу частину свого гонорару до досягнутого фінансового результату.

Детальніше про головні події та здобутки нашої команди в 2013 році, читайте далі.

Клієнти: спільні успіхи

Одним з ключових проектів 2013 для нашої команди стала робота над створенням конкурентної переваги компанії «СУМАТРА-ЛТД» (національна мережа магазинів КОСМО та аптечний ритейл під тією ж назвою). Робота з даною рітейловою мережею стартувала ще в 2012 році, її мета - побудова конкурентної переваги на основі повного задоволення потреб клієнтів у тому товарі, який їм необхідний. Для реалізації проекту був проведений цілий комплекс робіт, впроваджені ключові зміни / ін'єкції в компанії. Ключовими кроками до створення конкурентної переваги став запуск єдиного РЦ та впровадження рішень ТОС по внутрішній логістиці. Результатом даних «ін'єкцій» можна назвати суттєве зростання маржі, а також зростання продажів і валового прибутку (+ 15%). В даний момент проект триває, до впровадження готуються наступні ін'єкції ТОС. Детальніше про хід реалізації проекту можна дізнатися тут.

Продовжив своє життя експериментальний формат бізнес-комунікацій - «Бізнес-ринг», відкриті дебати представників різних ланок ланцюга поставок, що включають в себе обговорення реального «хронічного» конфлікту між пов'язаними сторонами та пошук його вирішення. Його експертами виступили представники протиборчих сторін, тісно пов'язані необхідністю постійно працювати разом. У лютому в kmbs пройшов вже четвертий за рахунком бізнес-ринг, присвячений темі "Центральний склад для аптечної мережі". Запрошені на подію експерти, що представляють аптечний ритейл, обговорили аргументи «За і Проти» в питанні наявності центрального складу в аптечній мережі та його впливу на весь ланцюг поставок у фармацевтичній галузі. На рингу виступили: Світлана Ємцева, виконавчий директор ТОВ «Концепт-Стор» (проект «Аптека майбутнього»), Дмитро Майстренко, перший заступник Генерального директора ТАС-Фарма (Аптека TAS) і Георгій Шейко, комерційний директор ТОВ "СУМАТРА-ЛТД". Чия позиція була більш переконливою, хто «взяв верх» - читайте за посиланням http://applecons.com.ua/news/2013-03-01-1.htm Відео-ролик з Четвертого бізнес-рингу за посиланням.

Також цього року відбулося «народження» кількох нових проектів. У березні в тому ж кмбс вперше був випробуваний формат публічного обговорення книг - «Публічні читання». Ми почали з бізнес-роману Доктора Елі Голдратта «Я так і знав!», Який є покроковим керівництвом щодо вирішення проблем рітейлу. Модерував обговорення книги Андрій Колотов, партнер, керівник ТОС-практики Apple Consulting і викладач кмбс. Учасники зустрічі цікавилися, яким саме набором змін користувався головний герой книги - директор невеликого магазину торгівлі текстилем, і як його компанія прийшла до настільки вражаючих результатів. Менеджери активно дискутували, обмінювалися думками про те, чи можуть описані в книзі зміни бути впроваджені в реаліях кожної конкретної роздрібної мережі. З репортажем з події можна ознайомитися тут.

Партнерські проекти

Одним із пріоритетів Apple Consulting® традиційно є участь у партнерських проектах у сфері бізнес-освіти. Ми з задоволенням ділимося нашими знаннями, практичними кейсами і виступаємо як бізнес-експертів на різних конференціях та ін. Подіях компаній-партнерів.

Підведення підсумків 2013 почнемо з добре відомого і постійно розвивається бізнес-курсу «Фарт тут ні до чого». Традиційним партнером події виступає Києво-Могилянська Бізнес Школа (kmbs). Цього року ми провели 2 сезони бізнес-курсу, кожен з яких складався з 5 незалежних модулів. Всього на курсі «Фарт тут ні до чого» у 2013 році навчання інструментам ТОС пройшли понад 100 осіб. З відгуками та враженнями від навчання деяких учасників можна ознайомитися тут. А також за посиланням.

З нового: вперше був запущений формат «коротких процесів мислення» - дводенного модуля «Рішення управлінських дилем: методологія інструментів розумовий процес» бізнес-курсу «Фарт тут ні до чого». Як управлінці та власники підприємств вчилися вирішувати дилеми, дізнайтеся за посиланням. Рекордна кількість учасників - 32 керівників вищої та середньої ланки і власники український компаній - відвідали 2-денний бізнес-курс у квітні, а потім і у вересні 2013 року. Модуль був наповнений практичними прикладами і кейсами, тому учасники встигли не просто освоїти новий управлінський інструмент, але і наблизиться до проривних рішень власних дилем.

У березні гендиректор Apple Consulting®, Юлія Плієва стала учасницею 6-го Українського форуму маркетинг-директорів, де поділилася дієвим інструментом вирішення маркетингових дилем з головними маркетологами країни. Тема її доповіді - «Безкомпромісні вирішення маркетингових дилем: діючий інструмент». Подія зібрала 400 маркетинг-директорів і топ-менеджерів, що реалізують функцію маркетингу в компаніях, а також власників компаній. З презентацією Юлії можна ознайомитися тут.

У травні Apple Consulting® став партнером Forbes-конференції для лідерів роздрібної індустрії України - «Успіх в ритейлі». Даний форум пройшов в готелі InterContinental Kiev і зібрав близько 200 лідерів вітчизняного та зарубіжного ритейлового бізнесу. На конференції також було представлено доповідь Георгія Шейко, комерційного директора ТОВ "СУМАТРА-ЛТД" під назвою «Ключові помилки роздрібних мереж. Вихід, який знайшли в мережі КОСМО ». Пан Шейко розповів про проміжні результати проекту впровадження ТОС-рішень в мережі аптек КОСМО, а також про плани та подальші кроки проекту - впровадження фокус менеджменту та створенні процесу безперервних поліпшень. Детальніше з деталями події можна ознайомитися за посиланням.

Крім цього, в червні цей же проект Apple Consulting® був представлений на Logist`Fest - професійній події в області логістики і дистрибуції. Доповідь під назвою "Логістика по ТОС - фундамент для побудови конкурентної переваги (на прикладі проекту мережі аптек«КОСМО »)" представляли 2 експерти і безпосередніх учасника даного проекту: Олександр Соколенко, старший консультант, менеджер проектів, Apple Consulting і Сергій Звіряка, керівник відділу логістики фармацевтичного напрямку ТОВ «СУМАТРА ЛТД» («КОСМО»). Детальніше про подію можна дізнатися тут.

Унікальну соціальну програму, присвячену Процесам мислення ТОС «Одіссея», яка цього року проходила в Ріо-де-Жанейро, відвідала невелика делегація учасників з України. Отримані там знання / інсайти / відкриття трохи пізніше лягли в основу ще двох заходів. Так, у жовтні в ресторані Mille Miglia (Radisson Blue Hotel) пройшла зустріч учасниць Жіночого клубу ЕВА (European Business Association) з Юлією Плієвою, партнером, генеральним директором Apple Consulting® під назвою «Життя наповнене сенсом». Юлія поділилася з учасницями методологією вирішення дилем за допомогою фундаментального інструменту Процесів мислення ТОС - «діаграмою конфлікту» (або «грозовою хмарою») як одного з інструментів, що дозволяють на зовсім іншому якісному рівні вирішувати конфлікти та дилеми в житті і в бізнесі. А тижнем пізніше пройшла ще одна зустріч - з учасниками Навчального центру ЕВА, де Юлія розповіла про інструменти вирішення управлінських дилем.

У вересні старший консультант і керівник проектів Apple Consulting®, Олександр Соколенко під час конференції для гравців аптечного ринку нелікарських засобів, а також ринку аптечного роздробу «Pharma Beauty: актуальні питання ринку» вперше представив результати дослідження, що проводяться влітку 2013 року в аптечній мережі з відкритою викладкою товару. Назва доповіді - «Експеримент з полицею: як робота з товаром у відкритій викладці допомогла істотно підвищити продажі і валовий прибуток національної мережі». З презентацією Олександра можна ознайомитися за посиланням.

На завершення цього насиченого виступами року Юлія Плієва, генеральний директор Apple Consulting® і викладач kmbs взяла участь в незвичайному проекті - «I Wonder». Вона виступила з майстер-класом «Грозові хмари, як інструмент вирішення дилем» перед молодшою аудиторією Києво-Могилянської бізнес школи. Про те, як діти підліткового віку (13-16 років) зустріли інструмент «Процеси мислення» і чим їх вирішення відрізнялися від тих, які давали бізнесмени і власники бізнесів, читайте тут.

Внутрішні досягнення

У 2013 році команда Apple Consulting® святкувала своє 13-річчя. Радує, що за цей період наш склад залишається стабільним, багато співробітників мають стаж роботи в консалтингу від 8 років і вище. Ми твердо віримо в кожного з нас і цінуємо працю один одного. Саме в такій команді може розкритися потенціал кожного співробітника і з'явитися та мотивація, яка залежить не тільки від грошей. Дізнайтеся, як стати частиною команди Apple Consulting® за тел. +380 (44) 495 27 28.

Дякуємо за те, що Ви з нами!

Завжди Ваша, команда Apple Consulting®